Hejhopp.



Nej, nu är det dags att göra något med mitt hår..


Ja.. Då har man precis diskat lite. Eftersom att vi inte har någon diskmaskin.. Känner mig sådär lite halvseg efter dagens arbete. Tufft med tanke på att man har vart hemma en hel vecka. Men det var trevligt att vara tillbaka. Hade tydligen varit inbrott på förskolan. Några som hade tagit dagis telefoner och datorer samt kameror. Sedan kom det poliser lite senare och gick in och pratade med chefen. Gick ut till bilen igen.. Hämtade väskor, sen frågade en unge poliserna, "Vad ska ni göra nu?" Perfekt, precis vad jag skulle velat fråga, slapp jag det. De skulle då in och "pensla", leta spår.. HAaaaa.. Gud vad spännande. Visst att det kanske bara var några små snorungar som hade lite kul, men tänk vad spännande att leta spår, klura ut vem som har gjort brottet. Mycket spännande.

Jaja.. Nu doftar det gott från köket, får se vad lilla jag har kokat ihop.. MOhaha.

På onsdag får jag förhoppningsvis stå på det där härliga parkettgolvet och svinga lite med min chlubba. Mmmm.

Tja sålänge.
Kommentarer

Skriv det du har på hjärtat här:

Namn:
Remember me?

MSN/E-postadress:

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0