U smile.



Fiiifan!! Sitter på ballen just nu! Shit det bränner av solen. Hallelujah! Snart brinner datorn upp också av värmen från solen, haha. Nöjd tjej just nu.
Gårdagen var också sjukt lyckad, tack för det. Mår bra just nu :) Förstår inte folk som blir deprimerade denna tidpunkt på året...
Idag ska jag köra lite :) Tänk om man hade haft ett körkort nu, fifan. Men jag ska fan kämpa för mitt, så svårt ska det väl inte vara? Hehe. Sen, vid typ 3 idag kanske? ska jag med Fia, Karro och Linda till Ingarö och ha det bra :)
Nej nu ska jag dra!! Ha det bra, eftersom att jag inte är deprimerad så kommer det kanske komma upp lite inlägg lite här och där, då och då. Hah, jag är aldrig deprimerad!! Inte med de vänner jag har omkring mig, finns ingen risk för det :)

Posshäj.

"If you need me I'll come running from a thousand miles away
When u smile, I smile"
Kommentarer
Skrivet av: Elli

för jävla coola kepsar du och jenne har ;)

2011-04-23 @ 21:45:26
Hemsida/Blogg: http://ellimungo.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

hahah fänks ;)

2011-04-25 @ 19:20:01

Skriv det du har på hjärtat här:

Namn:
Remember me?

MSN/E-postadress:

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0