Godkväll.

Hej hej hallå! Mitt namn är Caroline, och jag brukade driva en blogg förut. Det var typ hundra miljarder år sen känns det som. Jag vet inte varför jag skriver dock, antar att det var känslan av tvång eller lite sug.. Någonting av de två i alla fall. Alla andra av mina vänner har varit så aktiva, så tänkte att jag också kanske skulle komma igång. Har funderat några dagar, men har inte tagit tag i det, och nu hände det. Kanske är det för att det inte händer någonting speciellt för mig just nu, inget att prata om. Eller gör det kanske det?

Vad händer i mitt liv just nu då? Njaae, typ ingenting. Jobbar och sliter, spelar innebandy och klättrar nån gång. Jobbet just nu är värdelöst, förutom när jag får vara på Humlan. Nästa vecka blir väl back to normal. Men men, jag klarar mig. Men eh, idag, haala! Vilket frickin väder det var då! Var ju påväg att säga, HEeej våren! Men är väl vinter imorgon igen, hah.
Hehe, fick mig att minnas hur jag brukade skriva i bloggen förut. Snacka om vädret och hur jag älskade när det var soligt. Har ändå haft den här bloggen ett tag tror jag. Undra vilka som kollar den här någonting, i hopp om att jag ska skriva någonting. Lär ju vara typ... Ingen! Hihi. Fast på statistiken har jag typ 7 läsare varje dag, eh?

Det är idag 2 mars 2010 höll jag på att skriva, men det är ju 2011. Mars alltså, snart är det april, maj sen är det juni, hela juni jobbar jag sen blir det nog att leta nytt jobb. Rätt sugen på det alltså. Vad vet jag dock inte. Orkar inte med dårhuset på jobbet, fast samtidigt gillar jag många där. Bara några enstaka som är korkisch. Så jag ska inte klaga. Bara lite småfrustration ibland. Tisdags. Blä. Ät mitt bajs.

Gudars vad skönt det är att skriva av sig lite grann. Synd bara att jag inte har något vettigt att komma med. Bara massa babbel. Om det är någon som kikar in här eller så och råkar se att jag skrivit.. Kan ju om den vill typ föreslå något jag ska blogga om. Hah största skämtet. Men damn it, vad jag längtar till sommaren, eller våren. Baaaah. Fast lite längtar jag till 24e mars också (A) MEheh. Då jävlar.

Nej vet ni vad. Ni, mina kära läsare. (?) Nu är det dags för mig att gå och chlä av mig och gå och showra. Dålig träning från min sida idag btw. Blä. Imorgon är det torsdag, sen fredag. Sa ju att helgen snart är här Karrobarro ;)

Hej igen, och hejdå, hörs kanske om några månader. Neejdå, förhoppningsvis om några dar. Pusseli.
Kommentarer
Skrivet av: Karrobarro

ÄNTLIGEN!! ;D

2011-03-07 @ 15:44:38
Skrivet av: Anonym

hahaha :D wohoho! :D

2011-03-07 @ 18:22:57

Skriv det du har på hjärtat här:

Namn:
Remember me?

MSN/E-postadress:

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0