SHENA BLOGGEN!



Hejpåer! I'm back!! Och det har inte gått en vecka ens. Imponerande va? Bara för att min älskade vän Karrobarro tydligen läst mitt inlägg betyder det att hon ibland kikar in här. Då kan man ju inte bara dissa det och inte skriva igen! Blev ju faktiskt glad. Hah. Vad har jag gjort sen jag bloggade sist? Hmm.. Jag vet inte, det gamla vanliga. Plus lite ovanligt. Jobbat, tränat och klättrat. Kollat innebandy och åkt på en liten magsjuka. Hoppas inte några av mina kära vänner har blivit smittade ;) Men tror nog att det kan ha varit nåt jag ätit också, but I dont know. Kände liksom efter vi åt att det var något konstigt i maggen, sen kände jag innan hur det klättrade uppåt i magen. Den är skön ellerhur? Och *blööööö* sa det rakt ner i toan. Mmmmm! Haha, skoja ska inte gå in på detaljer. Sorry Fisen att du fick en sån äcklig kväll/natt. Har lite dåligt samvete, men visste faktiskt inte ;)

Eeh, idag!! Måndag den 7e mars, sa min lilla Oliver, Caroline för första gången!!! Inte Lill-lill-lin, utan Caroline!! Det satt liksom helt plötsligt där. Lite sorgligt faktiskt. Gillade hur han sa mitt namn. Fast han säger ju Lill-lill-lin ibland ändå.

Snart är det dags för träning, ska bli skönt att träffa chompisarna. Halvrolig dag idag, men den rullade på som vanligt. Jaa hörrni, eller Karro ;) Om man skulle ta och äta lite. Tror nog det, kanske byta om också. Taxin kommer kvart i 8, så har väl egentligen inte bråttom.

Fixade nytt ID-kort idag förresten. Haha, var lite roligt. Var en kille som hjälpte mig, har vart där en gång innan och försökt men då hade jag inte något giltigt ID med mig så gick inte då. Var samma kille nu, och förra gången tyckte jag att han var lite smådryg men nu kom jag på att det var för att han var nervös. Han blev lite röd i ansiktet emellanåt när jag kollade på honom och han drog till ett litet skämt där en gång. Sen haha, skulle han klippa mitt kort som det skulle vara, så såg jag att han var lite skakis.. Och han sa, "jaha, det här är ju inte min starka sida" Så jag sa att jag kunde göra det, då blev han jätteglad. Mamma drog ju såklart till med, "hon jobbar på dagis, hon kan det där!" Thanks mum ;) haha! Nej men var lite roligt, jag såg honom som dryg förra gången, men visade väl sig att han nog bara var lite nervös. Blir väl lätt så när jag kommer in på nåt ställe, heahea.

Nej mat och ombyte nu! Höööres, pussen.

Kommentarer
Skrivet av: Karro

Karrobarro går fet bort!



Sen tänkte jag höra om du inte ska skriva om din JÄTTE klota på träningen i måndags? huuuh? ;)

2011-03-11 @ 15:48:04
Skrivet av: barr

hahah, jag kallar dig vad jag vill ;) hah, den kan väl du skriva om istället eller ? ;)

2011-03-14 @ 19:56:43

Skriv det du har på hjärtat här:

Namn:
Remember me?

MSN/E-postadress:

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0